Sprzedaż stacjonarna a internetowa - EuroCIS 2016

Sprzedaż stacjonarna a internetowa - EuroCIS 2016

 

Międzynarodowe Targi Technologii w Handlu -  EuroCIS 2016 już za nami!


W czasie 3 dni targowych wystawcy zaprezentowali rewelacyjne rozwiązania. Od dawna wiadomo, że w handlu nie chodzi już tylko o rywalizację  sprzedaży stacjonarnej z internetową, lecz o obopólną współpracę i przenikanie się tych kanałów. Już teraz, ale w przyszłości jeszcze bardziej, to klient zadecyduje gdzie, kiedy i w jaki sposób chciałby zebrać informacje dotyczące produktu i za pomocą którego kanału złożyć zamówienie, czy to przez smartfona, tablet, komputer, czy na miejscu, w stacjonarnym punkcie sprzedaży.

To dlatego wszystkie rozwiązania wspierające sprzedawców w realizacji ich wielokanałowej strategii tj. dialogu z klientem za pomocą wszystkich kanałów były tym, na czym EuroCIS 2016 w głównej mierze skupił uwagę odwiedzających.

Więcej na naszym blogu w artykule: "Sprzedaż stacjonarna a internetowa - EuroCIS 2016"

 

Zdjęcie: Messe Duesseldorf GmbH

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce Zamknij