Szkolenie EXPO MARKETING

 

W dniu 12 października 2017 w Business Centre Club w Warszawie odbyło się szkolenie dot. marketingu wystawienniczego o temacie: „stoisko targowe, które więcej sprzedaje”. Organizatorem wydarzenia była firma Promedia z Panem Jerzym Osiką, ekspertem ds. sprzedaży i marketingu na czele. Nasze przedstawicielstwo jako partner wydarzenia również było obecne. Prezes A.S. Messe Consulting, Pani Agnieszka Strzelczyk-Walczak jako prelegent wydarzenia, wystąpiła z prezentacją pt. „Cele biznesowe a aranżacja stoiska na targach” i jako ekspert brała udział w panelu dyskusyjnym. Szkolenie skierowane było do prezesów i właścicieli firm, dyrektorów sprzedaży i marketingu oraz menedżerów i specjalistów ds. eksportu. W tegorocznej edycji Expo Marketing udział wzięli wystawcy targów krajowych i zagranicznych, zainteresowani podnoszeniem efektywności działań wystawienniczych oraz firmy, które planują wystawiać się na targach i chcą to robić efektywnie. W przerwach między poszczególnymi blokami tematycznymi można było zapoznać się z ofertą poszczególnych firm odwiedzając ich stoisko. Wśród nich znajdował się również nasz punkt informacyjny, na którym promowaliśmy targi z portfolio Messe Düsseldorf dot. branży retail, takie jak EuroCis i EuroShop oraz targi na odległych rynkach, jak C-star i in-store asia. Podczas wydarzenia promowaliśmy również kampanię „Targi dają więcej”, organizowaną z ramienia Polskiej Izby Przemysłu Targowego, której Pani Prezes Agnieszka Strzelczyk-Walczak jest członkiem. W szkoleniu Expo Marketing uczestniczyło 25 przedstawicieli firm z całej Polski.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce Zamknij