Visual Merchandising Forum

Visual Merchandising, który sprzedaje

 

26 października 2017 r. w Warszawie miała miejsce 5. edycja VM Forum – corocznej imprezy wskazująca trendy w visual merchandisingu na następny rok.  Organizatorem wydarzania była firma szkoleniowo-wydawnicza Promedia i jej właściciel – Jerzy Osika, który rozpoczął cykl wykładów. Na przykładach z różnych stron świata przedstawił zgromadzonym, jak zmieniają się potrzeby klientów, w jaki sposób reaguje na nie handel i co to oznacza dla visual merchandisingu dzisiaj i w najbliższej przyszłości. Podczas VM Forum można było dowiedzieć się m.in. jak dopasować działania VM do oczekiwań klientów, jak wykorzystać narzędzia marketingu sensorycznego, by zyskać i utrzymać klientów oraz z jakich nowoczesnych rozwiązań warto korzystać, by zyskać konsumenta 4.0 i co nowego zaproponowali światu wystawcy targów EuroShop 2017 w Düsseldorfie.

Uczestnikami wydarzenia byli przede wszystkim przedstawiciele firm oferujących usługi w zakresie projektowania sklepów i centrów handlowych, jak również firmy zajmujące się wyposażeniem sklepów, przedsiębiorstwa produkujące systemy komunikacji wizualnej lub zajmujące się marketingiem sensorycznym oraz firmy reprezentujące nowoczesne technologie w handlu. W trakcie VM Forum nie zabrakło również naszego przedstawicielstwa. Tym razem obecność A.S. Messe Consulting polegała na promocji targów z portfolio Messe Düsseldorf dla branży retail w postaci pakietu informacji, który każdy uczestnik wydarzenia otrzymał przy wejściu na konferencję. Dzięki temu każdy gość mógł zapoznać się bezpośrednio z ofertą targów EuroCis 2018, EuroShop 2020, in-store Asia 2018 i C-star 2018. Konferencja zakończyła się panelem dyskusyjnym z udziałem prelegentów i specjalnie zaproszonych gości. W całym wydarzeniu udział wzięło około 80 osób.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce Zamknij